Doplňky stravy s vitamínem C

Jak bylo výše zmíněno, vitamín C je pro nás nezbytný. Nalézt jej můžeme v potravinách, které běžně konzumujeme. Mezi nejbohatší zdroje vitamínu C u nás jsou hlavně šípek, a to čerstvý nebo i sušený. Dále to jsou plody rakytníku. Vitamín C najdete také v ovoci (černý rybíz, jahody, citrusové plody), ale to vesměs neobsahuje takové množství vitamínu C jako šípek nebo rakytník.

Nejprodávanější v kategorii


Načítám

Doplňky stravy s vitamínem C - detailní popis

Potřebujete posílit imunitu? Vitamín C, neboli kyselina askorbová, je tím vhodným pomocníkem, patří totiž mezi antioxidanty.
Kromě posílení organismu má vliv i na další procesy v těle. Podílí se na ochraně a tvorbě tkání. Pomáhá hojit rány. Vitamín C také přispívá k tomu, aby léčba organismu proběhla rychleji...může tedy zkracovat délku nachlazení i jeho projevy

Kde najdeme vitamín C

Pro srovnání: uvádí se, že ve 100g šípku je kolem 550 mg vitamínu C (záleží také na druhu rostliny). V citrusových plodech, které jsou s vitamínem C velmi spojovány, je ve 100g hmoty 20-70 mg tohoto vitamínu.
Dále lze vitamín C přijmout skrze zeleninu, např. papriku, brokolici, listovou zeleninu.

Pozor!

Obsah vitamínu v potravinách se tepelnou úpravou razantně snižuje. Asi nejšetrnější úpravou k vitamínu je mražení.

Jak se projevuje nedostatek vitamínu C?

Nedostatek se může projevit jako únava, bolest kloubů a svalů nebo krvácející dásně. Při deficitu vitamínu C dochází samozřejmě také ke snížení obranyschopnosti organismu, což s sebou může přinést častější infekční onemocnění.

Optimální denní příjem tohoto vitamínu Vám tedy zajistí přírodní vitamín C, pokud ale Vaše stravování není tolik pestré, je vhodné jej doplnit i potravinovými doplňky. Na našem webu naleznete řadu produktů, ať už ve formě kapslí, kapek, prášku nebo šumivých tablet.

OK
Zpracovávám