Přípravky s hořčíkem
Určené na: energii, močové ústrojí

Možná vás překvapí, že nejvíce hořčíku se vyskytuje v zubech a v našich kostech. I proto už je zřejmé, že hořčík naše tělo opravdu potřebuje. Najdeme ho také v tkáních a v naší krvi.

Energii Močové ústrojí
  • SWISS NATUREVIA Magnesium 1 Mega 835 mg 90 tablet Doplněk stravy

    SWISS NATUREVIA Magnesium 1 Mega 835 mg 90 tablet

    Akce

    Skladem

    Extra silná dávka hořčíku v jedné tabletě. Přispívá ke správné funkci nervové soustavy, svalů, ke snížení únavy a vyčerpání. Vhodné v období stresu.

    299 Kč 229 Kč -23 %

    229
  • SWISS NATUREVIA Magnesium 1 420 mg 90 tablet Doplněk stravy

    SWISS NATUREVIA Magnesium 1 420 mg 90 tablet

    Akce

    Skladem

    Extra silná dávka hořčíku v jedné tabletě. Přispívá ke správné funkci nervové soustavy, svalů, ke snížení únavy a vyčerpání. Vhodné v období stresu.

    214 Kč 149 Kč -30 %

    149
  • VITABALANS Non Salt 30 tablet Doplněk stravy

    Skladem

    Draslík a hořčík optimalizují iontovou rovnováhu těla a zbavují tělo přebytečné vody.

    149 Kč 129 Kč -13 %

    129
  • TEREZIA MAGNESIUM + vitamin B6 a meduňka 30 kapslí Doplněk stravy

    TEREZIA MAGNESIUM + vitamin B6 a meduňka 30 kapslí

    Akce

    Skladem

    Kombinace magnesia (hořčíku) z přírodního zdroje s vysokou vstřebatelností a vitaminu B6 s meduňkou pro osoby vystavené zvýšené zátěži.

    99 Kč 76 Kč -23 %

    76

Přípravky s hořčíkem - detailní popis

Cítíte se unaveně, jste bez nálady, trápí Vás křeče? Možná máte nedostatek hořčíku.
Hořčík neboli magnesium je měkký stříbrolesklý kov, který má v těle řadu funkcí.

Jaký vliv má hořčík na naše tělo

Magnésium zajišťuje snížení krevního tlaku. Je důležitý pro správnou činnost svalů a nervů. Zlepšuje paměť a myšlení. Pomáhá při zmírnění příznaků únavy.

Zdroje hořčíku

Hořčík má v těle nezastupitelnou funkci a proto je potřeba jej pravidelně doplňovat. Tělu jej můžete dodat jako přírodní magnesium nebo jako doplněk stravy.
Hořčík naleznete zejména v: celozrnných obilovinách, luštěninách, ovoci (banány), mandlích a ořechách, tmavé listové zelenině, semenech, minerální vodě.

Doporučení: pokud patříte mezi těhotné ženy, ženy užívající hormonální antikoncepci, či ženy v menopauze, je třeba zvýšit denní přísun magnésia. Velkým nepřítelem hořčíku je alkohol, takže konzumujete-li jej, pamatujte i vy na navýšení příjmu magnézia.

Jak poznám, že mám nedostatek hořčíku

Jedny z příznaků nedostatku hořčíku jsou únava, podrážděnost, náladovost či nespavost. Máte-li některé z výše uvedených příznaků, zamyslete se, zda Vašemu tělu nechybí hořčík.
Kromě toho, že hořčík lze přijímat prostřednictvím stravy, můžeme jej tělu dodat i skrze doplněk stravy. Naše lékárna.cz na webu nabízí řadu produktů. Vyzkoušejte kombinaci vápník+hořčík+zinek a podpořte tak zdraví kostí, zubů i nervů.

Výborným doplňkem stravy jsou i tablety, které kombinují hořčík a vitamín B6 - magne B6, který přispívá k normální činnosti svalů a nervů. K normální psychické činnosti, ke snížení únavy a vyčerpání. Podporuje zdraví kostí a zubů.

SUKL

OK
Zpracovávám