Vaříme zdravě: snídaně do 15 minut

Trávení Imunita Zdraví z přírody Superpotraviny

Myslete na sebe a připravte si třeba rychlou a zdravou snídani. Poradíme, jak na to.

Vaříme zdravě: snídaně do 15 minut

Mou nejoblíbenější snídaní je ovesná kaše. Připravit ji můžete na tisíc způsobů. Já jsem si pro vás dnes připravila recept na bezlepkovou ovesnou kaši s goji.

Na jednu porci budete potřebovat

  • 250 ml mléka,
  • 4 lžíce bezlepkových ovesných vloček,
  • goji,
  • konopné semínko,
  • kokos,
  • med. 

Postup 

V hrnci rozehřejeme mléko a přisypeme vločky. Ty přidávájte podle toho, jakou konzistenci máte rádi. Za stálého míchání po chvilce kaše krásně zhoustne. Plotýnku vypneme a přimícháme lžičku medu na doslazení a lžící goji, které tak krásně změknou. 

Dobrota na talíři

Při servírování dochutíme kokosem a konopným semínkem. 

Dobrou chuť!

 

 

OK
Zpracovávám
Zeptejte se lékárníka